Jouw boekt verkoopt zich niet vanzelf!
Schrijvers zijn net mensen: ze stellen uit waar ze tegenop zien. Boekmarketing is niet het eerste waar je aan denkt als je volop in het schrijfproces zit. Je focus is dan: “hoe zorg ik dat mijn verhaal er komt?” Maar naarmate het moment nadert waarop je jouw manuscript naar een uitgever stuurt of besluit om het zelf uit te geven ontkom je er niet aan. Jouw boekt verkoopt zich niet vanzelf.
Jolanda en Marelle hebben hun motto ‘geef waarde’ meer dan waar gemaakt tijdens de boekmarketingdag. ’s Ochtends namen ze ons mee in workshops over de do’s en don’ts van boekmarketing.
Een interactieve dag
Het was een interactieve dag. We werden regelmatig aan het werk gezet met opdrachten die we in tweetallen moesten maken. Verfrissend om van iemand anders sprankelende ideeën te horen over mogelijkheden om jouw boek onder de aandacht te brengen. Alles bij elkaar was het een inspirerende en zinvolle dag. Kers op de taart: ook andere auteurs ontmoeten! Of je nu een kinderboek, een thriller of een non-fictieboek schrijft: de droom is hetzelfde. We willen gelezen worden!