Stel je eens voor…
Iemand zwemt in de zee. Is moe en weet niet meer welke kant hij of zij op moet. Begint langzamer te zwemmen, raakt oververmoeid, nog net niet in paniek en dan …
Dan ben jij daar.
Je gooit een reddingsboei, hebt een bootje of bent een rots in de branding.
Waarom? Omdat jij wel de stappen tot het einddoel weet, een expert bent… en wél het overzicht ziet en houdt voor de drenkeling.
Samen
Samen komen jullie er wel. Want je kunt reddingszwemmen, of je trekt de ander in de boot of hij of zij houdt zich vast aan de reddingsboei.
Langzaam komt de drenkeling op adem. Volgt jou en ziet de horizon. Nog een paar slagen en dan zijn jullie er.
De stappen op papier
Als jij die stappen op papier zet en zo de ander leert om het zelf te doen met jouw boek, kun je veel meer mensen helpen dan je 1-op-1 kunt. En als je dan ook nog een (online) training of programma er bij maakt, is je ideale lezer straks helemaal klaar voor die grote overtocht en bereik je nog meer mensen.
Alleen, hoe verwerk je die stappen zo in je boek dat de ander het meteen begrijpt, jouw boek wil kopen en het niet meer weglegt? Hoe schrijf je het juiste boek en zorg je ervoor dat het in de (online) boekwinkel verschijnt?
Samen naar jouw einddoel
De boekplanner is jouw stappenplan, een boekstrategiegesprek jouw reddingsboei en als je bij mij in de reddingsboot stapt voor individuele schrijfcoaching, varen we met samen naar jouw einddoel. Als jij maar blijft roeien. Ga je mee? Ik zorg voor een rots in de branding.
Geef een reactie