
Vertrouw je verhaal toe aan papier
Als je blogs schrijft over jouw kennis en ervaring, dan zorg je al voor het delen en het geven van waarde, maar je kunt een stap verder gaan. Structureer je kennis en ervaring en deel jouw verhaal in een boek. Natuurlijk is dat spannend en kost het veel tijd, maar de voordelen zijn groot.
Waarom zou je als ondernemer een boek schrijven?
- Je bereikt meer mensen met je boodschap
- Potentiële klanten of opdrachtgevers leren je kennen via je boek, dat geeft vertrouwen
- Een boek is een langdurig visitekaartje
- Als je een boek hebt geschreven zien anderen je als expert
- Je krijgt een andere positie dan je concurrenten
- Klanten en opdrachtgevers kiezen vaker voor experts
- Je krijgt (meer) aanvragen voor lezingen of het geven van workshops
- Je gebruikt je eigen boek tijdens trainingen of workshops
- Je hebt een prachtig relatiegeschenk
- Met een boek krijg je meer aandacht van de pers
Jouw verhaal is het waard
Jouw verhaal is geweldig en uniek. Je bent ervaringsdeskundige en hebt veel tevreden klanten en/of opdrachtgevers. Als je jouw persoonlijke verhaal mengt met je kennis, ervaring en tips ga je een heel waardevol boek schrijven.
Sluit je ogen eens. Hoeveel mensen kun jij helpen als ze jouw boek kopen? Wat als je een (online) training of programma aan je boek koppelt aan je boek, zodat de lezers écht stappen gaan zetten voor hun persoonlijke en zakelijk succes? Wat een mooie nalatenschap creëer jij dan?
Durf jij je verhaal te delen?
Heb jij al een idee en wil je weten hoe je dit omzet in een succesvol boek? Reserveer dan een boekstrategiegesprek, dan bespreken we de beste strategie voor het schrijven, promoten of publiceren van jouw boek tijdens een persoonlijk gesprek van maximaal anderhalf uur.
Succes met schrijven…

Geef een reactie