Sluit je ogen eens…

Wat is er nu veranderd? Voor jou persoonlijk, de lezers van je boek en voor jouw bedrijf? Natuurlijk, jouw naam op een boek geeft je een boost en meer zelfvertrouwen. En verder? De krantenknipsels hangen op het whiteboard in je kantoor en de radio-uitzendingen waarbij je over je boek sprak kunnen bezoekers beluisteren via je site.
En gaat je ideale lezer nu met jouw adviezen aan de slag? Door de koppeling van je boek aan je bedrijf is je mailinglijst al flink gegroeid en de eerste boekingen voor je nieuwe training zijn binnen. De recensies liegen er niet om. De lezers hebben al flinke stappen gemaakt na het lezen van jouw boek.
En je bedrijf?

Heerlijk hè…
Natuurlijk, dat boek schrijven was een tijd- en geldinvestering, maar dat heb je nu wel dubbel en dwars terugverdiend.
Ben jij nog niet zo ver?
Twijfel je nog over de insteek van je non-fictieboek? Weet je niet waar je mee wilt beginnen of heb je wel al veel geschreven, maar zie je er nog geen boek in? Reserveer dan eenmalig een gratis boeksessie met mij.

Geef een reactie