Sluit je ogen eens…

Hoe zou het zijn als je boek al in de winkel lagJe staat in een boekwinkel. Voor je ligt een stapel van je boeken. Tijdens je boekpresentatie, vorige maand, heb jij nog boeken gesigneerd. Met je vingers strijk je over de cover en de letters die jouw naam vormen. Dit kan niemand je meer afnemen…

Wat is er nu veranderd? Voor jou persoonlijk, de lezers van je boek en voor jouw bedrijf? Natuurlijk, jouw naam op een boek geeft je een boost en meer zelfvertrouwen. En verder? De krantenknipsels hangen op het whiteboard in je kantoor en de radio-uitzendingen waarbij je over je boek sprak kunnen bezoekers beluisteren via je site.

En gaat je ideale lezer nu met jouw adviezen aan de slag? Door de koppeling van je boek aan je bedrijf is je mailinglijst al flink gegroeid en de eerste boekingen voor je nieuwe training zijn binnen. De recensies liegen er niet om. De lezers hebben al flinke stappen gemaakt na het lezen van jouw boek.

En je bedrijf?
Jouw boek in de boekwinkel kopieNu je je boek hebt gepubliceerd kunnen mensen echt niet meer om jouw expertstatus heen. Je krijgt vaker uitnodigingen om lezingen of trainingen te geven en het is eigenlijk wel tijd voor een verhoging van je tarief.

Heerlijk hè…
Natuurlijk, dat boek schrijven was een tijd- en geldinvestering, maar dat heb je nu wel dubbel en dwars terugverdiend.

Ben jij nog niet zo ver?
Twijfel je nog over de insteek van je non-fictieboek? Weet je niet waar je mee wilt beginnen of heb je wel al veel geschreven, maar zie je er nog geen boek in? Reserveer dan eenmalig een gratis boeksessie met mij.