Natuurlijk wil je je kennis en ervaring delen, je ideale lezer in beweging zetten en raken, en de wereld een beetje mooier maken. Maar hoe bijzonder is het, jouw naam op een boek. Zeker is je boek straks materiaal voor bij een training, de start van je funnel en een visitekaartje met impact. Maar als je straks je boek in handen hebt, geniet je toch ook stiekem van jouw naam op het boek.

Doe maar gewoon

Het is on-Nederlands, van de daken roepen dat je een boek schrijft, trots zijn op het resultaat en jezelf opzoeken bij Bol.com of Managementboek. Het motto is, doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg. Maar waarom zou dit niet mogen? Het is gewoon een geweldig gevoel om je eigen boek in handen te houden, je boek mee te verkopen als je een training geeft of als geschenk weg te geven aan die potentiële grote klant.

Ach iedereen wil tegenwoordig een boek schrijven, hoor ik soms. Maar van mij mag je trots zijn. Want de meesten mensen doen het gewoon niet. En heel veel anderen stoppen halverwege. En jij schrijft wel een boek. Jij straalt bij je boekpresentatie en waarschijnlijk staat jouw naam ook in de krant.

Visualiseer je cover

Dus visualiseer de cover van je boek. Hoe ziet de voorkant er uit? Welke kleuren kies je? En waar staat jouw naam? Zie het maar voor je. Geniet nu maar vast van dit gevoel. Dit gaat je helpen op de momenten dat het lastig is. Zo zorg je voor meer commitment bij je boek.

Wil je ook jouw naam op een boek

Heb jij een boekidee, wil je écht waarde geven in je boek? Ga jij de lezers helpen met jouw kennis en ervaring en wil je een verdienmodel maken van je boek? Dan help ik jou daar graag bij. Neem contact met mij op of plan meteen een gratis boeksessie in. En ik ben nu al trots op jou, omdat je een eerste stap zet, en tijdens je boekpresentatie nog veel meer. Want dan is het echt. Dan staat jouw naam op een boek.